Hej
Håber der er nogle kloge folk herinde der kan hjælpe mig.
Jeg har indbygningscisterner fra Geberit med dobbelt skyl, men det store skyl virker ikke længere og tror det er fordi der er blevet suget vand ind i trykknap systemet (lyder i hvert fald sådan og luftslangen er også hoppet af skylle mekanismen inde i cisternen).
Så jeg har to spørgsmål
1. Hvordan kommer jeg ind til trykknap systemet, hvordan får jeg pladen rundt om de to knapper af)?
Foto 1
2. Hvorfor virker det store skyl ikke længere (selvom slangen sidder på skylle mekanismen)?
Ser frem til at høre fra jer
Vh
Stenbæk