Laminatgulv med V-fuger

Vi skal have lagt nyt gulv og vil gerne have et laminatgulv igen, da vi har et par hunde.

Vores tidligere gulv, som er tæt på 20 år gammelt, er begyndt at hæve sig lidt i diverse samlinger. Det kan sagtens være at en hundeklo har revet en lille flig af i samlingen, som gør at der er kommet fugt til selve træet, når der er blevet vasket gulv.

Derfor har vi kigget på et laminatgulv med V-fuger. Vi kan godt lide den æstetik det giver og så tænker jeg det ikke er lige så sårbart i samlingerne!?

Min største bekymring er dog, når der skal vaskes gulv. Er disse gulve ikke ekstra eksponeret overfor fugt, når der er lavet en lille indfræsning i hver ende af planken? Er selvfølgelig klar over, at de nok sagtens kan holde til det, men hvad med på sigt? Er det en fagmand på området der kan gøre os lidt klogere...
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De er ikke mere sårbare end andre. Samlingen er det samme, men den ligger bare lidt nede i gulvet. Og den kan være en fordel med hundene, da de på langs af brædderne, så ikke så let få fat med en negl.

Nu er det vel heller ikke sådan, at i pøser vand direkte på, når i vasker gulv. Det sker vel med en eller anden form for moppe, i gør våd. 

Min datter har det i Pergo og det er rigtig flot. Skulle jeg selv lægge gulv, ville jeg vælge det. Hendes hedder Modern Danish Oak i Pergo. L0331-03372 | Modern Danish Oak det findes i 2 kvaliteter og dermed også priser.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis