Hej
Er der nogen som har erfaring med om det er muligt at rense/afkalke en stikledning fra hovedhanen ved vejen til vandmåleren i kælderen? Den er fyldt af kalk og okker og der er ikke meget vandtryk. Jeg ved man kan skyde en ny ledning ind, men håbede der måske var en lidt mindre omfattende løsning jeg bare havde svært ved at finde :)