Rens/afkalk af vand-stikledning

Hej

Er der nogen som har erfaring med om det er muligt at rense/afkalke en stikledning fra hovedhanen ved vejen til vandmåleren i kælderen? Den er fyldt af kalk og okker og der er ikke meget vandtryk. Jeg ved man kan skyde en ny ledning ind, men håbede der måske var en lidt mindre omfattende løsning jeg bare havde svært ved at finde :)
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ikke en jernledning du har? I så fald er den nok alligevel tjenlig til udskiftning.

Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis