Jeg har rå kældervægge i beton, som der er en eller anden form for organisk puds på. Men væggene er lidt grove i det. Hvis jeg gerne vil spartle dem pænt op, hvad skal jeg så gøre det med? Meget gerne noget, der er nemt og hurtigt. Det skal naturligvis være helt organisk, fordi jeg vil male med silikatmaling bagefter. Jeg har ikke prøvet det før, så vil være helt sikker, før jeg går i gang. Det ville være et mareridt at spartle dem op med noget, som malingen ikke bider ordentligt på. De nuværende vægge bider malingen fint på. Tak.
Billedet viser en af væggene, før der blev lavet strøm og lappet huller.