Hej.
Jeg har gerne ville behandle mit nye egetræsbord så der ikke så let ville komme pletter på. Det gjorde jeg med Trip Traps hvide natursæbe. Det har så resulteret i at mit nye massive egetræsbord har fået en hvid tint. Som jeg helst ikke vil have. Jeg vidste ikke at bordet var blevet olieret fra fabrikken og at sæben ville ødelægge overfladen. Håber meget der sidder en derude som kan komme mig til undsætning. Venlig hilsen en forvirret fynbo...