Hej LDS'ere
Jeg vil gerne eftermontere indbygningsspots i mit badeværelse hvor der er gipsloft. Er det noget som vil kunne lade sig gøre at eftermontere eller bliver det nødt til at blive et helt nyt loft?
Min plan var at bore hullerne til de 4 spots (ét i hvert hjørne) og så trække snor så jeg kan få en elektriker forbi til selve kablerne, men jeg kan simpelthen ikke hitte ud af hvordan jeg får trukket snorene. Jeg overvejer at skære et 20x20 firkantet hul i midten så jeg har noget plads at arbejde med. Men så skal jeg jo også til at reparere det bagefter.
Malertape stykkerne på mit billede viser nogle af gipsskruerne som jeg har fundet med en magnet for at have en idé om de tværgående brædder.