Hej LDS'ere
I vores lille gør det selv projekt har vi nu fjernet alle gulve mv. Huset er 300 år og som forventet står huset på syldsten og gulve var lagt på jorden. Nu vil vi gerne have gravet ud til isolering og gulvvarme mv. For at undgå at understøbe ydermurene har vores hjælpende entreprenør foreslået at vi graver en rende så tæt på ydermuren som vi kan og bygger vores nye væg på denne. Så kan vi få isoleringen helt ud til "fundamentet" og vel umiddelbart undgå kuldebro i beboelsesdelen. Huset er stort nok til at vi uden problemer kan tage 20-30 cm i hver side uden at nogle vil opdage det.
Hvad siger I til den løsning?