Flere udluftninger til kloak?

Vi har et ældre hus med flere udbygninger af kloakken, men ingen kontraventil eller udluftning til tag. Når vi trækker i toilettet på 1. sal, blopper det tit i håndvaskens vandlås, men vi har ingen problemer i stueplan.

Jeg tror det ville afhjælpe problemet med en udluftning til taget fra faldstammen til 1. sal, men bør jeg lave en fra stueplan også?

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er rigeligt med en udluftning
for at den skal virke optimalt skal den side som det bagerste på strengen , i dit tilfælde ved wc på 1 sal
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis