Vi har et ældre hus med flere udbygninger af kloakken, men ingen kontraventil eller udluftning til tag. Når vi trækker i toilettet på 1. sal, blopper det tit i håndvaskens vandlås, men vi har ingen problemer i stueplan.
Jeg tror det ville afhjælpe problemet med en udluftning til taget fra faldstammen til 1. sal, men bør jeg lave en fra stueplan også?