Jeg har fået sat en havedør i væggen i stuen i stedet for et vindue. Jeg skal nu have spartlet lysningen op ligesom de andre vinduer og døre i samme rum. Men hvad gør jeg i forhold til isoleringen ved døren, inden jeg spartler? Jeg forestiller mig, at der skal sættes noget fugebagstop i, men skal der også fuges? Eller er det fint nok, at fugebagstoppet støder op mod spartelmassen?
Er der andet, som jeg skal tænke på i forhold til isoleringen, såsom dampspærre eller lignende?