Hej,
Vores garage er beklædt med træ på alle sider undtagen een som er en gammel mur som indeholder en el måler og en vandhane. I forbindelse med udskiftning af tag på garage er taget blevet hævet en smule mere op og jeg er lidt i tvivl om hvordan man laver en pæn overgang mellem mur og tag.
Jeg har tænkt mig at renovere facaden på muren, og male undersiden af taget og de lægter der er brugt, men derudover er jeg lidt på bar bund.