Hej folkens!
Har en brusekabine der blev etableret for ca. 6 år siden (og nok trænger til en grundig rengøring kan jeg se på billederne). Har fundet de her revner i fugerne, og ville nu høre om jeg kunne fikse det her med en silikonefuge? Er ret ferm til at lægge fuger, men ville nødig ridse de gamle fuger op. Særligt da nogen af fugerne går under en glasvæg, som så også skulle afmonteres etc. Men det er måske nødvendigt? :)
På forhånd tak!