Har toiletter med P-lås større sandsynlighed for at stoppe, end toiletter med S-lås ?
Jeg har et toilet med P-Lås, som ikke har været stoppet endnu, og hvis jeg hælder en spand vand i, eller skyller ud, så løber vandet ud med det samme.
Men jeg syntes nogen gange at det kan være nødvendigt at skylle ud et par gange efter stort besøg, specielt fordi det virker som om, at hvis man bruger toiletbørsten grundigt efter besøg og skaber skvulp i vandet / vandlåsen, at der bliver “trukket” efterladenskaber tilbage i kummen.
Toilettet er med 6 & 2 ltr. Skyl.
Så ved ikke om det er fordi at P-lås går vandret og derfor Ikke har samme flow som S-lås.
Cisterne er ny så der kommer den rette mængde vand ved skyl.