Kære Eksperter ;)
Jeg søger et råd omkring dampspærre eller ej.
Data omkring 50m2 Garage:
Tag: Fladt med tagpap.
Isolering i loft og hulmur.
Vægge indvendigt af letbeton og mursten udvendigt.
Gulv støbt oven på kapilærlag og derefter jord. (Ingen isolering.)
Dør og Port er udført i træ og ingen isolering.
Nuværende Temperatur er 5 grader med elradiator og luftfugtigheden er 65.
Plan: Opsætning af Varmepumpe med henblik på at den holder 5-8 grader i garagen hele året rundt. Men jeg er usikker på dampspærre, da der ved vådt vejr er opfugtning af beton gulvet og er usikker på om denne fugt bliver "lukket" inde ved dampspærre.
Så hvad gør jeg?
Venlig HIlsen
Mikkel
Kære Eksperter ;) Jeg søger et råd omkring...
Vis hele indlægget