Jeg står over for at skulle indhente et par tilbud på hulmursisolering. I den forbindelse er jeg ude efter faldgruber ud fra erfaring.
1. Jeg har kun ca. 5-7 cm hulmur. Kan det alligevel svare sig?
2. Erfaringer med materiale? Jeg har læst, at papiruld måske ikke skulle være det bedste.
3. Nogle blæser ind gennem fuger, mens andre fjerner hele sten. Er der erfaringsmæssig forskel? Jeg har hørt en fugl synge lidt om, at hvis det er gennem fuger, spredes det ofte ikke tilstrækkeligt.
4. Andre ting, man skal være opmærksom på/erfaringer, man kan bruge?
På forhånd tak!