Her til aften stoppede vores køkken vask til, fra det ene sekund til det andet. Der har ikke været noget optræk til det, overhovedet. Køkkenet er kun et par år gammelt.
Jeg troede det var vandlåsen, så jeg pillede alt ud og rensede det, satte det i igen - stadig stoppet.
Tog det hele ud igen og satte sammen, som det sidder sammen når det er forbundet under vasken inkl bundventil, og vandet løber fint igennem hele systemet fra top til bund. Jeg prøvede også at hælde vand direkte i afløb/kloak, kunne hælde omtrent 2 liter i uden problemer.
Men lige så snart jeg sætter vandlåsen inkl de andre rør til igen, så går der 2 sekunder så er det helt stoppet til.
Hvad kan problemet være? Og hvis det ikke er noget jeg selv kan løse, skal jeg så have fat i:
- En VVS'er
- En kloak mand
- En slamsuger
- TV-inspektion
Andre afløb i huset virker fint