Erfaring med udskiftning af afspærringsventil/ventiloverdel i HANSGROHE ECOSTAT

Jeg har et Hansgrohe ecostat termostat-armatur i min brusekabine. Det er dog begyndt at dryppe, når der er lukket for ventilen.
Jeg fandt ud af at det skulle være denne: Lavprisvvs
men jeg kan simpelthen ikke skrue den gamle ud af armaturet. Der er en del kalk,og det er måske det, som er problemet. Jeg har forsøgt at sprøjte kalkfjerner på, men det kommer nok ikke ned i gevindet.
Er der nogen som har et godt tip ?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Efter flere mislykkede forsøg med kalkfjerner, prøvede jeg at banke (først let) ind på enden af ventilen..... og til sidst gik den løs. Jeg har nu sat den nye ventil i armaturet, og det virker perfekt. 
Godt gået - altid lidt spændende om det hele går i stykker, eller om det kan repareres :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis