Jeg har et Hansgrohe ecostat termostat-armatur i min brusekabine. Det er dog begyndt at dryppe, når der er lukket for ventilen.
Jeg fandt ud af at det skulle være denne:
Lavprisvvsmen jeg kan simpelthen ikke skrue den gamle ud af armaturet. Der er en del kalk,og det er måske det, som er problemet. Jeg har forsøgt at sprøjte kalkfjerner på, men det kommer nok ikke ned i gevindet.
Er der nogen som har et godt tip ?