Halløjsa.
Jeg skal lukke et indhak i vores kommende køkken med en skillevæg. Undergulvet er skiftet til 25mm klimaplader fra novapan og de eksisterende vægge er i gasbeton. Mit umiddelbare tanke var at bygge væggen i træ/gips, før spartling, men jeg er blevet nervøs for at spartlen vil revne i overgangen ml. gips og gasbeton. Derfor overvejer jeg at bygge skillevæggen i multiblokke, men kan det overhovedet lade sig gøre på klimapladerne, eller hvad er den korrekte løsning?
Vedhæftet er et billede af hvordan det så ud før installering af klimaplader.