Hej med jer
Jeg har gravet ud i et kælderrum med den hensigt at etablere gulvvarme. Planen var
150 mm Leca
300 mm isolering
Armering og slanger
100 mm beton
Desværre viser det sig jeg kun har 25 cm at arbejde med - altså lige knap halvdelen. Hvorfor jeg hører jer, kære medlemmer af LDS - om I har erfaringer med at etablere gulvvarme med +/- 25 cm (gode og dårlige).
Det virker til at det er ler der er det bærende element når jeg kommer under beton gulvet.
Håber på jeres hjælp. Og på forhånd tak.
//Brian
Tcbkrogh