I vores sommerhus, som benyttes både alle sæsoner, vil vi etablere et udebad (husets eneste bad).Vi overvejer, at få elektrikeren til at komme og trække strøm til en indvendigt placeret Metro Therm mini 11kw med bruseren monteret på ydersiden.
Alternativet kunne være en Gas Gennemstrømsvandvarmer til montering udenfor?
Spørgsmål: 1)Er der nogen der har erfaringer med hhv gas og el gennemstrømsvandvarmer, godt / skidt / anbefalinger ??
2)Hvor mange bade kan man tage på en 10 liters Gas flaske (antal bade af ca 40gr/4 min) ?
3)Hvor hurtigt bliver vandet varmt ved gas gennemstrømsvandvarmer ?
Vi ønsker ikke en klassisk vandvarmer med 40/60/80 liters varmt vand opbevaring.
Feks. Metro Therm Mini 11https://www.lavprisvvs.dk/metro-therm-mini-gennemstroemningsvandvarmer-model-11-11-kw-583433?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAh6y9BhBREiwApBLHC3CQ9FmPL--Cu02pHmpRy8OFPtUJsCpgOKdZ_MCxa6oP8C0Mzj90jBoCc6YQAvD_BwEFeks. Pannex Gasvandvarmer & Udebruserhttps://www.vvs-eksperten.dk/varme-og-klima/varmtvandsbeholder/gennemstromsvandvarmer-til-gas
"Why innovate when you can copy-paste?"