Gennemstrømsvandvarmer (El vs Gas)

I vores sommerhus, som benyttes både alle sæsoner, vil vi etablere et udebad (husets eneste bad).Vi overvejer, at få elektrikeren til at komme og trække strøm til en indvendigt placeret Metro Therm mini 11kw med bruseren monteret på ydersiden. 
Alternativet kunne være en Gas Gennemstrømsvandvarmer til montering udenfor?

Spørgsmål: 
1)Er der nogen der har erfaringer med hhv gas og el gennemstrømsvandvarmer, godt / skidt / anbefalinger ??
2)Hvor mange bade kan man tage på en 10 liters Gas flaske (antal bade af ca 40gr/4 min) ? 
3)Hvor hurtigt bliver vandet varmt ved gas gennemstrømsvandvarmer ?

Vi ønsker ikke en klassisk vandvarmer med 40/60/80 liters varmt vand opbevaring.

Feks. Metro Therm Mini 11
https://www.lavprisvvs.dk/metro-therm-mini-gennemstroemningsvandvarmer-model-11-11-kw-583433?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAh6y9BhBREiwApBLHC3CQ9FmPL--Cu02pHmpRy8OFPtUJsCpgOKdZ_MCxa6oP8C0Mzj90jBoCc6YQAvD_BwE
Feks. Pannex Gasvandvarmer & Udebruser
https://www.vvs-eksperten.dk/varme-og-klima/varmtvandsbeholder/gennemstromsvandvarmer-til-gas

"Why innovate when you can copy-paste?"
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis