Hej, har et akut problem med et vindue.
Vinduet står nu med håndtaget opad, og vippet indad.
Når jeg vippet det tilbage, altså lukker det, kan jeg ikke dreje håndtaget, som skal en halv omgang ned.
Hvad gør jeg
NB, man skal trykke en knap ind, for at kunne dreje, og det virker som om det ikke virker
Mvh Søren 😀
Med venlig hilsen
Søren