Vindue i baglås

Hej, har et akut problem med et vindue.
Vinduet står nu med håndtaget opad, og vippet indad.
Når jeg vippet det tilbage, altså lukker det, kan jeg ikke dreje håndtaget, som skal en halv omgang ned.
Hvad gør jeg
NB, man skal trykke en knap ind, for at kunne dreje, og det virker som om det ikke virker
Mvh Søren 😀

Med venlig hilsen

Søren
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
92000 i denne gruppe, og ingen kender løsningen. Hjæælp

Med venlig hilsen

Søren
På dit foto nr. 2,, ser det ud til, at noget er brækket af, foto er ret utydelig. 
Kan du ikke ind i det firkantede hul og dreje det, evt. en stor skruetrækker?
Jo, har samme funktion som med håndtag. 
Kan drejes over i kl 10 i 10 pos. Venstre hængt indad, og kan ikke drejes ned i 15 i 9 pos

Med venlig hilsen

Søren
Problem løst. 
Tror da den er blevet lukket, har vinduet ikke været helt inde ved karmen under håndtaget. 
Havde et andet vindue og sammenligne med, så jeg bevægede håndtaget og nederst del af rammen flere gange, og pludselig var den der. Har også gået fra og til en del gange, og kontaktet 2 vindues firmaer, der ikke kunne sige hvad problemet var, dog ville den ene brække vinduet op. 

Tak for input, de er alle blevet brugt, men så kunne man jo hakke de forsøg fra. 


Med venlig hilsen

Søren
Kan se at problemet er løst, godt så, så glem nedenstående.
Er det noget brækket af?
Hvis ja, kan det være at stumpen blokere, så håndtaget ikke kan drejes i den ønskede position.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis