Hej alle sammen☺️
Her til sommer vil jeg gerne fjerne vores krybekælder i vores soveværelse, da der er mange kuldebroer.
Den er 50 cm dyb og i bunden er der støbt 10 cm grov beton og under det er der 20 cm dræn lag.
Mit spørgsmål er kan jeg bare lægge radonspærrer oven på betonet og 400mm isolering og 100mm beton med varmeslanger i.
Eller skal jeg fjerne det nederste lag beton?
Eller kunne jeg borer en del huller i betonet, så vis der skulle være noget fugt kan det dræne den vej?