Hej,
vi har købt hus fra 1969. Huset er med høj kælder på hele 240cm. Der har stået et oliefyr i kælderen som er blevet sløjfet engang i 2010'erne, vil jeg tro.
Man har fjernet skorsten i forbindelse med etableringen af nyt tag. Dvs. fjernet ned gennem loftet og til med stue-niveau.
Altså eksisterer den kun i kælderen.
Jeg kunne godt tænke mig at fjerne resten af den i kælderen også.
Bortset fra at fjernvarmedelen skal frigøres fra muren(skorstenen) - kan jeg udenvidere begynde oppefra og rive den ned ?
Er der nogen der har erfaring med dette?