Når jeg skyller ud, så render der vand ud fra cisternen og ned på gulvet.
En vvs'er der var ude og lave noget andet kiggede på det og sagde det var indmad i cisterne der var utæt (mener det var det han sagde).
Nogen der kender til det og om man selv kan skifte den inderdel elelr hvad det er?
Det er et IFØ cera kort model..d.v.s det er en lille cisterne
Katmus