Kosmetisk reperation af væg

Jeg har købt en lejlighed hvor jeg har fjernet et skab . Derfor er noget af filten på en væg forsvundet. Der er 390 cm til loftet, så jeg kan ikke lige selv skifte det hele ud  og tænkte egentligt bare at give hullet lidt finspartel ,  herefter male væggen og leve med at der er lidt rynker:-)
Eller er det bare “no go” ??
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der var et endebræt i skabet som håndværkerne havde limet på? Derfor blev der skader , da brættet blev fjernet!
Skrab alt der løse maling af og spartel stykket med sandspartel.

Det kan laves helt usynligt, men du slipper nok ikke for at male hele væggen da der vil være farveforskel.

Selvbygger med stort S. 
Tak for svar:-) Jeg regnede også med at male hele væggen. Var mere bekymret over at skulle fjerne alt filt og etablere det igen! Så langt rækker min evne/fysik og tålmod ikke :-)
Skal det være sandspartel? Og ikke bare en gang polyfilla? Sandspartel kan vist kun købes i 10 liter
Hilsner lisa
En spand med sand spartel koster omkring 100kr i jem og fix, så det er forhåbentlig ikke det delr vælter læsset.

Der skal spartles bredt ud over hullet for at få det usynligt. Det vil være meget svært med polyfilla.

Selvbygger med stort S. 
Ok tak, jeg så nogle helt andre priser da jeg googlede :-)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også