Jeg ved, at eternit anses som tæt, og der derfor ikke er krav om undertag.
Men blot af nysgerrighed: Hvis man lægger eternittag og i samme ombæring vil ændre sit nøgne loft til beboelse (isolere, lave gipsvægge osv), vil man så gå med livrem og seler og også lægge undertag? Eller er det netop for meget livrem og seler?