Hejsa!
Vi har “afblændet” en dør og det viser sig at være en flot bue. Vi havde drømt om at have en fransk dobbeltdør til at adskille stuerne. Er det helt umuligt at bygge en dør selv som passer i hullet? Tror vi får svært ved at finde en der passer i Bauhaus.
Åbningen er 132 cm bred og 222cm høj