Hej lav-det-selv
Jeg har en hovedpine jeg håber i kan hjælpe mig af med.
I vores nye tilbygning er der lavet radonspærre som er trukket ud under ydervæggen og derfor også under yderdøren.
Nu skal jeg til at udlægge flydespartel (ca. 1.5 cm) hvor der efterfølgende skal lægges fliser på.
Jeg er i tvivl om jeg bare kan støbe ud over radonspærren/kantisoleringen, eller om støbningen vil knække fordi der ikke er fast underlag?
Har i nogen gode ideer?
Mv Rasmus