Gasfyr med gulvvarme

En af disse "dutter" er hoppet helt af. Så er det derfor jeg ikke kan styre gulvvarme på badeværelset  
Hvordan får jeg sat den på igen ?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja hvis den sidder løs, så bliver der åbnet for fuld skrald. Tag den af og sikre dig at ringen ( den med takker som ses under de andre) er skruet helt på. Så skal ventilen bare have et kærligt men bestemt tryk for at sidde som de andre. . 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Tak for hurtigt svar. 
Desværre har hverken jeg eller min handy ven kræfter nok eller teknikken til at få sat den på.
Du skruer rumtermostat helt op, så toppen løfter sig på telestaten. Så trekker den justerings pinden længere op og den er lettere at sætte på. Det skal presses og vrikkes lidt fra side til side samtidig 
Men du kan starte med at skrue ned for den fælles termostat som sidder ved fordeler røret. Så sænker du temperauren i hele anlægget. Det kan blive mere behagelig gulvvarme, da det så vil stå åbent længere tid ad gangen, og derved ikke periodevis kolde gulve. Samtidig reducerer det temperaturen i badeværelse.  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis