tilslutning emhætte til aftrækshætte

Hej
Skal have installeret en ny emhætte. diameter på emhætte aftræk er 150mm og diameter på B7 aftrækshætte er 160mm. hvad kan jeg sætte imellem så det kommer til at passe sammen. jeg har 150mm spirorør. det er ikke noget eksisterende aftræk så det er en ny installation.
mvh
Finn
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville gå med de 150 mm, og så lade den gå op inden i  taghætterøret. Så tætnes der rundt om med en god tape. 
Husk at isolere røret i den kolde del af loftrummet. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Er det ikke blot at montere et overgangs stykke på 160==>150 mm som f.eks ​Overgansstykke​​​
1000 tak for svar. jo det var selvfølgelig det der skulle til. Alt er fixet og virker fint.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis