Brændeovn der larmer!

Er der nogen der kan rådgive mig mht en brændeovn der klikker hele tiden? Det er så DØD irriterende at høre på... har kontaktet producent,men uden skyggen af hjælp...er desperat
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på LDS
Du bliver nødt til at komme med flere oplysninger. Et billede af brændeovn, typenr. mv. Er der noget elektronik?

Søren O
Jeg har kun erfaring med en brændeovn. Den klikker ikke altid, men ofte.
Jeg har haft meget bøvl med den her... og det er svært at abstrahere fra når det er hele tiden. Men tak for dit svar. 
Det er jo meget normalt , det er fordi jernet udvider sig når den starter op , det ophører når den er varm , men kommer igen når den bliver afkølet .

Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......
Jeg ved det godt,men den blir ved... det er ikke alle brændeovne der gør det,har haft flere. Har en fornemmelse af at det er skod kvalitet,selvom jeg har betalt 12.000 for den... 
Annonce
Er du sikker på det er brændeovnen og ikke stålskorsten eller lign.

Det er tydeligt at høre,at det kommer fra brændeovnen. Og skorstensfejeren har været involveret flere gange,og han har aldrig nævnt noget om skorstenen. Jeg tror de fleste synes jeg er halvskør,og går for meget op i det,men det er virkelig enerverende når det står på uafbrudt.  Den er 2 år gammel og det første halve år,var det helt skørt og så var der ro i halvandet år og nu er det så begyndt igen... og heta,som jeg har købt den ved,er så godt som ubrugelige.  De vil intet foretage sig. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis