Jeg har selv Wavin, og og kender Megatherm fra noget i familien, er dog ikke ekspert i alle mærker. Jeg ville nok gå videre med den samme som der allerede er.. De kan normalt det samme
Et enkelt sted har jeg selv lavet en lille gulvvarme styring, og med tråd førte rumtermostater. Det var ikke fancy med display osv. men bare et relæ for hvert rum, og så start af pumpe når en af dem kaldte på varme.
Huset er solgt og de næste installatører griner nok når de finder dette arkæologiske fund.
Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?
m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)