Hvilken Gulvvarmeshunt og styring?

Hej alle,

Skal have en shunt og styring til 6 kredse. 4 kredse på gulvvarmeplader og 2 i støbt beton. 

Hvilke mærker skal man gå efter og hvad skal man holde sig fra? 

Har i forvejen megatherm og det virker fint.

Hvad med den her? 

https://www.vvs-shoppen.dk/watts/watts-vision-traadloes-gulvvarmesystem-6-kredse/

Hvad med Wavin, Petinarolli, Uponor, Roth?

Kan det hele det samme?

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har selv Wavin, og og kender Megatherm fra noget i familien, er dog ikke ekspert i alle mærker. Jeg ville nok gå videre med den samme som der allerede er.. De kan normalt det samme 
Et enkelt sted har jeg selv lavet en lille gulvvarme styring, og med tråd førte rumtermostater. Det var ikke fancy med display osv. men bare et relæ for hvert rum, og så start af pumpe når en af dem kaldte på varme. 
Huset er solgt og de næste installatører griner nok når de finder dette arkæologiske fund. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis