Hej alle
Jeg vil forsøge at lave en væg reol, som skitseret på vedhæftet billede.
Ca 250x240x24cm (hxbxd)
Jeg tænkte at bygge den på gulvet og så rejse den op.
Jeg forestiller mig at lave det i MDF i enten 16 eller 19mm. Vandrette samlinger havde jeg forestillet mig at lave med runde dyvler eller kiks.
Ingen bagbeklædning.
*Er villig til at acceptere at visse rum kan hænge lidt med tiden, hvis der er et større spænd og fyld ud med bøger*
1) Er konstruktionen stærk nok, når nu det hele er så forskudt?
2) hvis ja. Er 16mm nok eller skal man op i 19mm eller 22mm måske?
3 )hvis nej. Har i så nogle forslag til hvordan man kan bygge en reol i samme størrelse med asymmetrisk rum fordeling?
På forhånd tak