Hejsa alle...
Jeg skal ha monteret en udendørs vandhane...
Jeg har en pex dåse i væggen.
Pexjeg ville montere denne type vandhane
VandhaneJeg tænker jeg skal bruge noget fittings til pexdåsen, og ud i rummet..
Så skal jeg brugen en 90grader bøjning og evt et stykke kobberrør og en 90 graders bøjning igen, som passer på vandhanen...
Jeg har ikke boret hullet til vandhanen endnu, men tænker at bore den tæt på pex dåsen..
Håber det gir mening?