Jeg er i tvivl om hvordan jeg nemmest får lægning af laminatgulv til at gå op.
Hvis gulvet skal ligge med retning af tagryg, er rummet 2715mm i bredden. Skal jeg holde 10mm afstand, er rummet 2695. Mit laminatgulv er 244mm, hvilket gør at sidste brædt bliver knap 11mm, hvis min matematik passer
Det komme jo til at se åndssvagt ud med 11mm.
Er løsningen hele brædder og 21mm fodpanel?