Mit blandingsbatteri / bruseamatur, drypper fra der hvor man drejer for at skruer op for vandet, når man bruger det.
Indtil videre drypper det ikke når jeg har slukket for vandet.
Vil det være en pakning der skal skiftes , eller et helt nyt blandingsbatteri / armatur, og hvad kan det skyldes ?
Jeg vedhæfter billede.🙂