Bedste (og billiste) udelys med bevægelses sensor ? (LED?)

Hvad er billigst gode udelys med sensor, min LED projektor fra Biltema er nu død og de snøbler skiver at driver og LED pære ikke bare kan skiftes - Det er ikke OK. - Jeg vil gerne have en løsning der giver god lys uden at det er for dyrt. - og dette her med at skifte hele projektoren efter 1 år eller 2 (1000 timer?) det er ikke OK.  Jeg har et par solcelle spots her og der, men jeg vil gerne på min gavl have en spot med meget lys i 220 V er OK til dette.

Der skal oplyses fra min gavl ud til lågen og det er gør en 20W projektor fra biltema udemærjet Der er en sti på 10 meter eller så

https://www.biltema.dk/byggeri/belysning/udendors-belysning/lygter/led-projektor-med-bevagelsessensor-10-w-2000059101

Bornholm er et dejligt sted.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ellers køb en blanding.
Køb en udendørs PIR-sensor og så en passende lampe oveni - uafhængig.
Du kan evt. nøjes med at købe en ny PIR sensor - og forbinde den til din nuværende lampe.
Der fås oga almindelige pærer med sensor - både pir eller med radar (microbølge) de sidste virker også genem skærm og lignende.
Jeg synes der er ok der ikke kan skiftes dele - den er angivet til 25000 timer eller 12500 tænd sluk.

Du kan overveje en Ledvance (Osram) LED projektør gen3 på 10w (1200 lumens) - EAN 4058075460836. Den koster lidt over det dobbelte af biltemalampen. Men er sikkert noget bedre kvalitet og burde - hvis din elinstallation er i orden - holde i mange år

Love er minimumsiveauet - men risikostyringen regner altid med en mindre mængde af non-compliance
Nu er der ingen der ved, om det er sensoren eller LED driveren, der er defekt. Så det er umuligt at give dig anvisning på, hvad løsningen er. Men køb en ny lampe med sensor.

fase
Hvis det er LED projektør lys du ønsker, må du nok affinde dig med at der ikke er udskiftelig pærer.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis