Hej
Kloakmester har lavet ny kloakering også i kælder hvor han har installeret en højvandslukke. Da vi får genveks i kælderen og den har brug for afløb tænkte jeg om det er en go eller dårlig ide at lave en forgrening før gulvafløbet/ højvandslukke hvorfra der kører lodret op en 50cm før den kører over i korrekt hældning til en vandlås ved genvex
Jeg mener er det fjollet at gøre dette - noget smartere.
Der er ikke sideindløb på den model vi har her.
Vi er ved at flytte gulvafløbet en 20cm længere ind i rummet - derfor er der muligheden.
Alternativet er blot at dryppe ned i afløbet fra genvex….