hej hej jeg har en nissan qashqai 1,6 dci som har problemer med at starte når det koldt. den har for under 100 kliometer siden. fået skiftet gløderør. men har stadig problemer med at starte når det er koldt og kun når det er koldt. op til 12 timer efter ingen problem.......håber der er nogen der kan hjælpe mvh jan