Nogle ideer til isolering under træterrasse, som ligger oven på flisebelægning med ca 100 mm luft. Jeg har opført en udestue ovenpå mine træterrasse og ønske at isolere under træterrasse så der er lunere i for og sensommer sæson. Hvilke isoleringsmateriale vil i anbefale og skal jeg også montere dampspær for at forhindre fugt optag eller vil de skabe kondens i konstruktionen ? Overvejer at montere vandfast krydsfiner oven på terrasse brædder for at have en jævn overflade. Tak for input :-)