Hej
har haft fræset gulvvarmeslanger ned i køkkengulvet.
Slanger er lagt og skulle til at ligge LIP220 flydespartel ud.
Halvvejs dør min blander desværre og jeg er nød til kun og fylde renderne og afslutte her.
Kunne ikke nå at skaffe en anden blander inden det er hærdet.
Der skulle ha været mere på for at rette gulvet op, så nu står jeg med kun renderne fyldt, møg! men sådan er det desværre.
Hvornår kan jeg hælde ny spartel ud ?
Og skal det primes igen hvor der er lagt flydespartel ?
På forhånd tak :)