Hej folket
Vi skal have lader til elbil (11kW) installation, men det ser ud til at vores gruppetavle er helt fyldt 😐
Det er en LK tavle med 2 skinner fra 2018, hvor vi købte huset og fik trukket nyt i hele huset 85+38m2.
Det mest irriterende er, at det faktisk skulle have været forberedt til en førstesal, men det er det jo så ikke (vores fejl, at vi ikke var opmærksomme dengang).
Hvor nemt er det at udvide, opad f.eks. med en skinne/dækplade? Og hvad skal sådan noget koste?
Er det noget vi kan tage med udover en "standard installation" og i så fald hvor meget ekstra vil det mon koste?