Mulighed for rabatter på maling, efter malgodt er lukket. je_ns 12966 03-02-2025 10:41 Nu er Malgodt jo lukket, og der kunne vi jo ellers få rabat igennem LDSMalgodt var jo en del af Flügger, så var det muligt at forhandle en aftale med Flügger, eller et andet firma der sælger maling.. Vi prøver igen, i morgen -- 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
je_ns Trådstarter 12966 03-02-2025 11:58 ern skrev den 03-02-2025 11:44:24Her er svaret Det havde jeg ikke lige opdaget Så mange tak Den giver 25% rabat ..Har lige handlet lidt ved Flügger på nettet, fik mig googlet frem til en rabatkode der gav 40 % rabat, men den gjaldt vist kun i januar.. Vi prøver igen, i morgen --
FeuerDK 623 2605 11-02-2025 23:11 Virkelig ærgerligt. Brugte det ofte, men det må laves om nu da Flügger har overtaget. Produkterne er jo udgået og priserne er Flügger priser selv med rabatkode.Ville være super hvis man kunne gå i dialog med enten Decofarver eller picment.dk, så man kunne få en ekstra skarp pris på malerudstyr igen.
je_ns Trådstarter 12966 12-02-2025 00:20 FeuerDK skrev den 11-02-2025 23:11:47Virkelig ærgerligt. Brugte det ofte, men det må laves om nu da Flügger har overtaget.Produkterne er jo udgået og priserne er Flügger priser selv med rabatkode.Ville være super hvis man kunne gå i dialog med enten Decofarver eller picment.dk, så man kunne få en ekstra skarp pris på malerudstyr igen.Malingen fra Malgodt var jo PP, som stadig forhandles/ejes af Flûgger så kunne vi få lov til at købe det, ville det jo være det samme. Link til pp maling LINK Vi prøver igen, i morgen --
FeuerDK 623 2605 12-02-2025 12:01 Helt med på præmissen. Men jeg kan ikke købe produkterne derinde - der er ikke nogen indkøbsmulighed. Hvis Flügger havde malingen på deres egen side, ville det underminere deres Flutex marked, så derfor sker det ikke. Nu skal jeg, selv med 25% rabat, betale 8-900kr for en glans 5 i modsætning til de små 400kr jeg gav hos malgodt. Mig bekendt samme indhold, bare dyrere?Så hvis admin kunne lave en fed aftale med en anden leverandør, kunne vi igen få gavn af en bedre indkøbspris på kvalitetsmaling og tilbehør.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her