Hej med jer.
Jeg har en væg, som jeg gerne vil vælte, det er væggen indtil depot som er markeret med rødt på tegningen.
Det er lille rum som ikke virker til være gjort færdig, og har derfor ingen varmkilde, det blev udgjort af et varmeflytnings anlæg som blev fjernet af forrige ejer.
Er der nogle der kan hjælpe med at se om den bare kan væltes ?
På forhånd tak.