Er væggen bærende eller stabiliserende?

Hej med jer. 
Jeg har en væg, som jeg gerne vil vælte, det er væggen indtil depot som er markeret med rødt på tegningen.
Det er lille rum som ikke virker til være gjort færdig, og har derfor ingen varmkilde, det blev udgjort af et varmeflytnings anlæg som blev fjernet af forrige ejer. 
Er der nogle der kan hjælpe med at se om den bare kan væltes ? 

På forhånd tak.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dine gitterspær er Fritbærende, dvs. at de kun bærer på ydermur/stolper.
Gavlen er forholdsvis kort så den fjernede mur har ingen støttende effekt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis