Er der nogen der har erfaring med maling af decra tag? For eksempel hvis man gerne vil skifte farve fra sort til rødt. Holder det?
Der er jo nok af firmaer der vil tjene penge på at male ens decra tag. Men jeg savner lidt erfaring med om det holder i længden.