Er mit 2.sortering plankegulv kasserede brædder?

Hej LDS,
Efter meget hjælp herinde, har jeg nu savet og stablet mine planker i rummet hvor de skal lægges.

Da det er 2.sortering er det klart at nogen vil være med knaster, skader på fer/not, knaster mm.
Dog er næsten alle planker med flere krumninger (op og ned).
Mange planker vrider sig.
Det høre sig nok med på 2. Sortering.


 ud over det ovennævnte, havde 60% også  bløde punkter når man gyngede dem. De har slet ikke det flex en planke bør have.
Når jeg presser på det punkt knaser det i planken. Har forsøgt med lyden på video.
https://share.icloud.com/photos/02e15aP_cr3Ie_BtuILdidDuw

Af min 54 planker kunne jeg flække 2 på langs bare med hænderne grundet vindridser.

Det skal siges at mine planker ankom bundet, men uden plast om de individuelle bundter. Det var ét stort stykke over dem alle.

Så - er det normen med 2. Sortering ?
er det ok at en 25 mm knaser lidt - kan de bruges?
Og kan jeg i virkeligheden have fået bundet kasserede brædder ?

Mvh
J
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan også få det til at smelde, som om det knækker lidt

https://share.icloud.com/photos/029nM_IgE4cA93xV5UcH4Owig
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis