Hej.
Vi skal i gang med at lave gipsloft selv, og i den forbindelse er vi i tvivl om hvordan det præcis skal sættes op. Når vi har sat forskalning op, og det første lag gips er sat op, må det andet gips lag ligges op modsatte vej, så de overlapper samlingerne?
Se venligst tegning (blå 1. lag gips, grøn 2. lag gips)
Mvh Signe.