Er der nogle bygge kyndige der kan hjælpe mig?? Jeg antager at væggen her ikke er bærende da den løber parallelt med spær (98% sikker, selvfølgelig) Men jeg ved ikke om der kunne være et afstivende/stabiliserings problem? Væggen virker ret let når man banker på den.
Alternativet er vel at lade lidt af væggen stå mod ydermuren… eller hvad?
Mvh