Fjernelse af stålskorsten

Jeg er løbet ind i et problem med min skorsten. Skorstenen er en lille smule utæt (der løber vand ned af den), men vi bruger den heller aldrig, da ovnen er placeret et dårligt sted og sviner (pilleovn). Så vi skal have skorsten og ovn fjernet - ovnen kan jeg selv klare. Jeg kan simpelthen ikke finde nogen, som vil pille en stålskorsten ned. Der er frit til skorstenen hele vejen, undtagen selvfølgelig i etageadskillelse. Den går selvfølgelig igennem taget som er bølge-eternit med asbest.
Jeg har spurgt skorstensfejeren, skrevet til to firmaer og lagt opgaven ud på nettet to gange, to forskellige steder og ingen vil tage opgaven.

Hvordan får jeg skidtet ned? Lejer jeg en lift? Jeg er en smule højdeskræk, så det med at rode rundt på taget er et no-go for ​mig.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det jo ikke ud fra dine billeder (undskyld, men jeg kunne ikke dy mig) til se, hvordan din skorsten er monteret. At du har højdeskræk har jeg dyb forståelse for. 
Kan du ikke leje en lift og måske alliere dig med en nabo uden højdeskræk til at tage skorstenen ned.

fase
Det er sgu egentlig en meget god pointe ​:P

Den ser sådan her ud
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis