Hej alle. Håber i kan give mig lidt råd omkring laminat planke gulv 8mm tykkelse. Jeg skal bruge nyt gulv ca. 100km2 til vores hus. Overvejer dette gulv. Nogle der har erfaringer med dette gulv. Eller kan anbefale andet i nogenlunde samme prisklasse 🙏
https://gulv-grossisten.dk/shop/wallmann-advanced-plank-415p.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA19e8BhCVARIsALpFMgGCHe8ZP65oPELfi4pa8jiOToBUQQ4TbYa-KIo4NACLgvUHsMZp6pcaAkktEALw_wcB
Og fået besked på, at jeg skal have no noise underlag med dampspærre. Gulvet skal lægges på beton og der er ikke gulvvarme i huset.😀
Håber i kan give råd, inden jeg bestiller og går i gang med at lægge gulvet. 😅