Efter opsætning af varmepumpe er vi blevet efterladt med et hul i huset. Vores lokale murer vil have 12.000 kr. for at lave det. Jeg lurer på om jeg selv bare kan smide flamingo i hullet, mursten og så spartle/ vandskure. Eller om det er meget svært?
Det behøver ikke det perfekt ud bagefter.
Synes bare 12.000 kr. er mange penge for et lille hul. Vi skal også betale 20.000 for genetablering af fliser :(